Niet tevreden met je bestelling? Helaas, dat kan gebeuren. Uiteraard kun je je bestelling terug retourneren om jouw geld terug te krijgen. Wel zo eerlijk. 🙂

Een product kun je retourneren tot 14 dagen na ontvangst. Let wel op, de retourkosten zijn op eigen rekening en we kunnen alleen producten in originele staat met een hangtag aannemen.

Hoe retourneer ik een product?

  • Zorg dat het product in zijn originele staat verkeerd met een origineel hangtag. Als dit niet zo is, kunnen we het product helaas niet meer aannemen.
  • Log hier in met jouw Xili account.
  • Klik in het menu links op Mijn bestellingen en vervolgens op knop 'Bekijk' bij de bestelling die je wilt retourneren.
  • Klik vervolgens op de 'retourneer' knop onder het product dat je wilt bestellen, of op de 'retourn gehele bestelling' knop als je je hele bestelling wilt retourneren.
  • Vul het formulier in en verzend deze.
  • Zodra het product is verzonden, kun je je product inpakken en versturen naar onderstaand retour adres. Let op: de retourkosten zijn op eigen rekening en we kunnen alleen producten in originele staat met een hangtag aannemen.
  • We gaan met jouw retourverzending en storten het geld zsm terug. Hou er rekening mee dat enkele weken kan duren.

Retour adres

Xili
Eerste Keuchenniusstraat 3
1051HN Amsterdam

Heb je nog verdere vragen? No worries, neem dan contact op via het contactformulier. Dan zorgen wij ervoor dat jij geholpen wordt.

Let op, producten in de sale en oorbellen (ivm hygiëne) kunnen niet geretourneerd worden.