Xili heeft als missie om anderen te inspireren om meer zelfvertrouwen op te bouwen en hun eigen dromen te volgen, hetgeen waar Xili zelf ook vandaan komt. Dit doen wij door lifestyle producten te produceren waarvan wij overtuigd zijn dat deze kunnen bijdragen aan zelfverzekerdheid en empowerment.

Xili staat voor...

Empowerment

We willen anderen stimuleren en motiveren om ook hun dromen na te jagen. Ons motto is, it all starts with a dream, elke droom moet ergens beginnen. Zo zijn wij ook ontstaan en wij proberen ook anderen te empoweren om met deze visie hun dromen uit te laten komen.

Online positivity

Vandaag de dag worden we online veel geconfronteerd met het ‘perfecte’ plaatje. De ‘perfecte’ instagram, het ‘perfecte’ lichaam en het ‘perfecte’ leven. Wij geloven erin dat het oké is om jezelf te zijn en dat je je niet aan de online idealen hoeft te voldoen. Empowerment en feel goed gaan hand in hand met zelfvertrouwen. Elke huidskleur, lichaamsvorm, imperfectie, seksualiteit, geloof en lifestyle willen wij omarmen. Wij zetten ons graag in voor online positivity en houden ons bezig met online positivity onderwerpen omdat wij als merk een online positivity environment willen creëeren waarin we rekening houden met de mensen om ons heen en hen willen accepteren zoals zij zijn.

 

Create, with you

We willen items maken die passen bij de style van vandaag de dag en we laten ons inspireren door onze eigen doelgroep. We staan dichtbij onze doelgroep en willen graag dat ze meedenken, want zij zijn een cruciaal onderdeel van ons merk. De trends die zij doorgeven zien wij als een inspiratie en daar voegen we altijd een vleugje Xili aan toe om een eigen unieke collectie samen te stellen. Dit is altijd het uitgangspunten bij het ontwerpen van onze producten. We love to create, samen met jullie.

Happy & feelgood

Empowerment, online positivity en zelfverzekerdheid, wij hechten waarden aan feeling happy & good. We vinden het belangrijk dat jij blij bent met de items, dat jij je daar goed in voelt en jij het gevoel hebt dat je de hele wereld aan kan.